INTE HAFT TID ATT BLOGGA, FÖRLÅT :(

usch verkligen inte haft tid.. jaja, får börja komma igång igen nu!
kom hem igår efter att ha varit i åhus i en vecka med min kära vän bettan, tusen tack! alltid lika trevligt med dig. ralph & elin kom också upp till åhus & stanna någon dag. mycket trevligt, så jag tackar er alla!
nu sitter jag här och lyssnar på satan i gatan med veronica maggio, fast i den låten hihi :-)
ska gå ner i duschen för sen kommer antagligen elvira. puss på er!
har inte fått alla bilder från åhus av bettan & elin, dom fota för min laddare till systemkameran har gått isönder & ja hade inget batteri såklart..
så har bara två bilder, men det får duga sålänge!

Kommentarer
Postat av: MELI

sv: TACK så hemskt mycket!! :D

2011-07-10 @ 12:38:41
URL: http://mmeeli.se
Postat av: karolinajonsson

lycka till :D

2011-07-10 @ 15:55:13
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0