INTE KUNNAT BLOGGA PÅ LÄNGE P.G.A INTERNET

mitt internet har inte funkat på jätte länge! verkligen trist! men nu funkar det & de betyder att jag är tillbaka på bloggen.
kom hem för ett tag sen, har varit i göteborg några dagar med elvira, bettan & hennes pappa! haft det jätte trevligt, lånade elviras kusin lägenhet. jätte snällt! vi har gått på liseberg & massa, haft riktigt kul! tusen tack för dessa underbara dagar, foto kommer väl senare från elviras kamera. min laddare är ju isönder men har skickat den på lagning så får tillbaka den snart hoppas jag. ha nu en trevlig kväll! ska mysa med mina kära föräldrar nu som jag inte träffat på några dagar. puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0